Miracle Resort Hotel 5* Antalija
011 21 20 301 info@yourway.rs YU Biznis Centar, lokal 10 Pon - Pet 09:00 - 17:00

Miracle Resort Hotel 5* Antalija

Hotel se nalazi na sopstvenoj plaži u turističkom delu grada Lara, na oko 15km od aerodroma u Antaliji i oko 20km udaljenosti od starog grada.

Poseti sajt

Plaža: Nalazi se na svojoj 150m dugoj plaži. Suncobrani, ležaljke i peškiri se ne plaćaju. Peškiri se dobijaju uz karticu i svako gubljenje iste se naplaćuje od strane hotela.Sobe: 

Hotelski sadržaj: Hotel je otvoren 2005. a poslednji put renoviran 2016. godine. Prostire na na 135.000m, raspolaže kapacitetom od 692 sobe (425 standardne, 121 porodične, 14 Suite i 11 soba za osobe sa posebnim potrebama).U sklopu hotela nalazi se glavni restoran (Turkuaz), 4  restorana (Mexican, Miracolo, Anatolia, Lagos i nekoliko barova.Za decu tu je mini club (4 – 8 godina), midi club (9 – 11 godina),  Teenage club (12 – 16 godina), igralište, otvoreni i zatvoreni bazen. Lekar, šoping centar (mini market, juvelirnica), pranje veša, frizer, fotograf. Unutrašnji bazen, otvoreni bazen, bazen sa toboganima, dečiji bazen, bazen prilagođen osobama sa posebnim potrebama,  4 teniska terena, dnevne aktivnosti i večernje predstave, dnevne tematske žurke, košarkaški teren, pikado, stoni tenis, fitness program, bilijar, uživo muzika, odbojka na plaži, mini fudbal, mini golf. Tursko kupatilo (hamam), sauna, parno kupatilo.

Usluga:  Usluga u hotelu je Ultra All Inclusive, samoposluživanje, izbor više jela prema hotelskim pravilima u glavnom restoranu “Turkuaz” (doručak, kasni doručak, ručak, večera, ponoćna užina). U bašti se služi tradicionalno pecivo, turske raviole i pite u Anatolija restoranu, Doner u “Doner House” restoranu, sladoled, fast food i kolači. U barovima se u okviru koncepta služe domaća bezalkoholna i neka alkoholna pića, topli napici,  restorani se mogu koristiti uz prethodnu rezervaciju 10€ (deci ispod 6 godina nije dozvoljen pristup u restoranima Lagos i Anatolia).

Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.